Black Persia

  • ۰
  • ۰


در قرارهای عاشاقانه هر دو طرف سعی در خوش بو بودن دارند اما این امر در خانوم ها شایع تر است که عطری را انتخاب کنند که مختص قرارهای عاشقانه باشد و بتوانند روز خوبی را رقم بزنند. از این رو در ادامه تعدادی از این عطر ها را که در لیست بهترین عطر های زنانه برای قرارهای عاشقانه وجود دارند برای شما معرفی می نماییم.

  • عطر تامی هیلفیگر مدل Tommy Girl EDT
  • عطر نارسیسو رودریگز مدل Essence EDP
  • عطر آمواژ مدل Reflection Foe EDP
  • عطر آیدس د ونوستاس مدل Aedes de Venustas EDP

 

عطر تامی هیلفیگر مدل Tommy Girl EDT


در قرارهای عاشقانه داشتن یک عطر خوب و خوش بو می تواند احساس شادابی بیشتری را منتقل نماید. در این میان خانم ها تمایل بیشتری برای داشتن یک عطر خاص دارند و عطر تامی هیلفیگر یک عطر بسیار خوش بو می باشد که در نت آغازین خود رایحه گل کاملیا و درخت سیب را خواهد داشت که در ادامه در نت میانی خود بوی گل رز و گل سوسن را خواهد داشت. در نت پایانی نیز این عطر بوی گل یاس و سدر را خواهد داد که با طبع خنک خود می تواند حس خوب و روز فوق العاده ای را در قرار عاشقانه رقم بزند.



عطر نارسیسو رودریگز مدل Essence EDP

این عطر که متعلق به برند آمریکایی نارسیسو رودریگز می باشد از عطر هایی می باشد که دارای طبع خنکی بوده و می تواند حس آرامش خوبی را انتقال دهد. این عطر پس از استفاده کردن رایحه گل رز و زنبق را خواهد داشت که ترکیبی بسیار خوب و جذاب را تشکیل خواهد داد.



عطر آمواژ مدل Reflection Foe EDP

آمواژ برندی می باشد که در کشور عمان فعالیت خود را آغاز کرده است. این برند یکی از عطر های خوب خود را با نام Reflection Foe EDP معرفی کرده است که طبع خنکی دارد. این عطر در نت آغازین خود رایحه گل بنفشه و ترکیبات سبز را می دهد که پس از آن با رایحه های گل یاس ترکیب شده و بوی بسیار عالیی را پدید می آورد. این عطر در نت پایانی خود با بوی کهربا و سدر آرامش را به جمع عاشاقانه شما خواهد آورد.


عطر آیدس د ونوستاس مدل Aedes de Venustas EDP

برند ایدس د ونوستاس که سابقه ای طولانی و درخشان در تولید عطر های خوش بو دارد و همواره طرفداران خاص خود را داشته است با معرفی این عطر خود محفل عشاق را با بوی خوش خود بسیار گرم تر کرد. این عطر که ظاهر زیبایی نیز دارد رایحه ای ترکیبی از فلفل صورتی و سیب و شاهدانه دارد که با طبع خنک خود از بهترین محصولات این برند به شمار می رود. این برند در کشور امریکا کار خود را شروع کرده است.

 


در قرار های عاشقانه استفاده کردن از بهترین عطر های زنانه که مختص به قرار ها نیز باشد می تواند حال و هوای خوبی را به جو رمانتیک شما تزریق کند از این رو عطر های معرفی شده در لیست بالا پس از تحقیقات و جویا شدن نظرات دیگران به دست آمده است که شما نیز می توانید با خریدن این عطر های فوق العاده قرار های عاشقانه خود را رمانتیک تر کرده و با بوی عطر خود فضا را احساسی تر کنید
  • ۹۸/۰۳/۲۰
  • black persia

نظرات (۱)

عطرپیچانواع شورت و سوتین زنانه

لباس زیر زنانه یکی از لوازم بهداشتی است که باید با دقت خرید شود و هنگام خرید به جنس، دوخت، سایز و رنگ آن توجه کرد. لناسنتر برای شما بهترین نوع لباس زیر را با تنوع بسیار بالا ارائه می‌دهد تا شما به راحتی محصولات را بررسی و انتخاب کنید. برای خرید هرچه بهتر توضیحات محصولات را کاملا مطالعه کنید.

 

از سایت زیر هم دیدن فرمایید

atrpich.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی